POZOR! Aktuální informace týkající se objednávek a doručení Více

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás upozornit, že vzhledem k současné situaci spojenou s koronavirem byly v naší společnosti zavedeny pracovní postupy na dálku.

Telefonické hovory a e-mailové zprávy budeme zpracovávat bez jakýchkoli změn, avšak čas odezvy na Vaše otázky může být delší. Vynaložíme veškeré úsilí na to, aby realizace Vašich objednávek proběhla v souladu s našimi normami. Kontakt s naší zákaznickou podporou prostřednictvím chatu je dočasně nedostupný vzhledem k vytíženost a velké množství dotazů ze strany našich zákazníků.

Doba zpracování objednávky z našeho skladu je uvedena v každém konkrétním produktu na naší stránce, ke kterému za normálních okolností třeba připočítat 2-5 pracovní dny na doručení ze strany kurýrní společnosti.V průběhu tohoto období mohou nastat neočekávané komplikace (jako např. Vytíženost kurýrních společností nebo v horším případě pozastavení kurýrních služeb) a toto časové období může být prodlouženo. Proto Vás prosíme o pochopení a trpělivost během tohoto období.

V našem obchodě byla zrušena možnost platby na dobírku a vzhledem k tomu je možné za vytvořenou objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem, prostřednictvím Paypalu nebo PayU. Objednávky, které byly vytvořeny na dobírku ještě před zrušením této platební metody na naší stránce budou doručeny na dobírku, avšak prosíme o platbu prostřednictvím platební karty a ne prostřednictvím hotovosti a to hlavně vzhledem na bezpečnostní pokyny ze strany Ministerstva zdravotnictví. V některých případech byly zrušeny platby na dobírku a byly uhrazené předem na náš účet (pouze v případě oboustranné dohody se zákazníkem). Žádné objednávky a způsob platby během vytvoření objednávky nebyly změněny bez vědomí našich zákazníků nebo bez jasného souhlasu ze strany zákazníka.


Kurýrní společnost přistoupila k následujícímu opatření:
Každý odesílatel a příjemce zásilky musí být při kontaktu s vodičem vybaven ochranným rouškou nebo musí mít alespoň jiným způsobem (šátkem, šálou, jinou textilií) zakryté ústa a nos.

Pokud tomu tak nebude, řidič má právo zásilku nepřevzít nebo nepředat.
Proto Vás prosíme o dodržování těchto opatření s ohledem na bezpečnost a zdraví nás všech!


V případě jakýchkoliv neplánovaných změn Vás budeme kontaktovat prostřednictvím naší webové stránky. Naše Zákaznická podpora Vám v případě jakýchkoliv dotazů určitě velmi ráda pomůže.

Přejeme Vám hodně trpělivosti a hlavně zdraví v průběhu tohoto náročného období.

Ještě jednou děkujeme za Vaše pochopení a nákupy vytvořené v našem obchodě.

Váš obchod Hegen!