Často kladené otázky

Odpovědi na všechno. Přehledně na jednom místě.

1. Kde můžu najít pravidla obchodu?

Pravidla obchodu můžete najít tady https://hegen.cz/info/pravidla-obchodu/

2. Jak udělat objednávku?

Zboží vložíte do košíku kliknutím na tlačítko „do košíku“. V košíku přehledně vidíte produkty (přesný název, dostupnost, počet kusů), které jste vložili, jejich počet můžete libovolně měnit, případně je odstranit.

V kroku košíku s názvem Kontaktní údaje vyplňte všechny položky označené hvězdičkou, máte zde možnost vyplnit i doručovací adresu. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko (Krok 3 Potvrzení a platba) „pokračovat“.

3. Které způsoby platby jsou dostupné v obchodě?

Platby za zboží je možné provést:

  • dobírkou - platba při převzetí
  • předem - bankovním převodem na náš účet ČSOB 
  • platba PayU a PayPal .

4. Který kurýr doručuje objednávky?

Objednávky doručuje firma PPL.

5. Či je možnost montáže?

Doručení kurýrem nepředpokládá montáž nebo zanesení. 

6. Kolik stojí doručení?

Cena doručení je uvedená v každém popise zboží.

7. Jaká je doba dodání?

Objednávky jsou zasílány v průběhu 24 hodin od nákupu. Doba realizace Vaší objednávky je od 2 do 3 pracovních dnů. Dodání zboží je možné jen na území ČR.

8. Jaké je číslo Vašeho bankovního účtu?

Číslo bankovního účtu: 247886202/0300

SWIFT: CEKOCZPP

Název banky: Banka ČSOB

9. Jaký je VS(variabilní symbol)?

Variabilním symbolem je číslo objednávky.

10. Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem.

11. Nemůžu se dovolat, proč?

Volejte, prosíme, na číslo: 2 720 480 22 nebo pište na e-mail: info@hegen.cz

Otevírací doba: 7:00 - 16:00

12. Proč realizace trvá tak dlouho?

Tuto otázku zasílejte prosím pouze do banky, protože - jako obchod - získáváme od banky informace pouze o tom, zda byla platba rozpoznána (a je možné odeslat zboží zákazníkovi) nebo odmítnutá.

13. V jakém případě dostanu slevu?

Když se podepíšete na zasílání newsletterů a uděláte objednávku od 1200 Kč.

14. Jakou přednost budete mít, když se podepíšete na rozesílání newsletterů?

Když uděláte objednávku celkovou cenou 1200 Kč, přesně budete mít slevu 100 Kč.

15. Když mám dvě slevy, tak se dodávají?

Slevy se nedodávají. Když máte slevu od newslettera, tak jiné slevy se nezapočítají.

 

16. Proč nebyla zahrnuta sleva z newsletteru?

Dostanete slevu 100 Kč při nákupu od 1200 Kč. 

17. Kde můžu najít informaci o spolupráci?

Napište, prosím, nám na e-mail:  info@hegen.cz

18. Lze si zboží předem prohlédnout?

Ne, protože nemáme kamenného obchodu.

19. Lze si zboží vyzvednout osobně?

Bohužel ne, zboží doručuje kurýrní služba PPL.

20. Chtěl bych něco změnit v objednávce

Napište nám prosím na email: info@hegen.cz 

21. Lze si objednat doručení zboží přímo do bytu?

Ne. Kurýrní služba PPL doručuje zboží jen na adresu uvedenou v objednávce.

 

22. Jak zrušit objednávku?

Napište, prosíme, nám na e-mail: info@hegen.cz nebo zavolejte na číslo: 2 720 480 22.

23. Co mám dělat, když jsem nedostal dárků?

Napište, prosím, nám na e-mail: info@hegen.cz a odešlete fota etikety na balíku.

24. Nedostal jsem návod, kde mohu si ho stáhnout?

Napište nám prosím na email: info@hegen.cz 

25. Jak můžu uplatnit reklamaci?

Napište, prosíme, na náš email: info@hegen.cz a odešlete foto poškozeného zboží a také čísla dílu podle návodu.

Od smlouvy lze odstoupit také prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde https://hegen.cz/reklamace/

26. Je možné koupit díly ke zboží které prodáváte?

Napište nám prosím na email: info@hegen.cz 

27. Musím dodávat fotografie v formuláři pro vracení?

Ano, prosíme připojit fotografie poškozeného zboží.

28. Kam mám zboží zaslat při vrácení?

Hegen Česko s.r.o.

Stavbařů 2201/36

734 01 Karviná

(Česká Republika)

Když chcete vrátit zboží napište nám prosím na email: info@hegen.cz . V některých případech objednáváme kurýra od PPL který výzvedne od Vás zboží.

29. Kolik času musím čekat na vracení peněz?

Peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš bankovní účet a to neprodleně po dodání všech podkladů, například čísla účtu pro zaslání platby.

Prodávající je povinen vrátit zákazníkovi (kupujícímu) zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi (kupujícímu) dříve, než mu zákazník (kupující) zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

30. Jak odstoupit od smlouvy?

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující (spotřebitel) dle ustanovení § 1829 89/2012 Sb. Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží a jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Nárok vzniká i v případě, že je objednávka učiněna po Internetu.

Zákazník má možnost objednávku zrušit písemnou formou emailem, telefonem či zprávou v chatu.

Dle ustanovení § 1831 Občanského zákoníku odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. V tomto případě náklady na přepravu zboží zpět hradí kupující podle  (§ 1820 odst. 1 písm. g).

Prosíme zboží dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu (kartonového balíku)a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Balíky nezasílejte na dobírku!

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).

Pokud vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství (původní balení, návod, atd.), vzniká prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.

31. Můžete odeslat zboží do zahraničí?

Kontaktujte náš Zákaznický servis nebo seznamte se s nabídkou našich partnerských prodejen

Západní Evropa

www.hegenshop.de

Střední Evropa

www.hop-sport.pl

32. Jak si mohu objednat zboží a dopravu?

Napište nám prosím na email: info@hegen.cz  nebo zavolejte na číslo: 2 720 480 22.

33. Kde mohu získat více informací o produkty?

Napište nám prosím na email: info@hegen.cz  nebo zavolejte na číslo: 2 720 480 22.

34. Proč ceny na webu Hegen.CZ se liší od cen na Aukro?

Naše produkce se prodává v několika kanálech distribuce, proto když děláte nákup  v obchodě Hegen, můžete být jistý, že kupujete v obchodě oficiálního výrobce značky Hegen, který dává Vám záruku originálního produktu.

Nechte své telefonní číslo,
zavoláme Vám!

Nechte své telefonní číslo,
zavoláme Vám!

Děkujeme,
vaše žádost byla uložená. Manager z příslušného oddělení vás bude kontaktovat v požadovaném čase