Oficiální obchod
0
Celková cena: 0

Často kladené otázky

Odpovědi na všechno. Přehledně na jednom místě.

Kolik stojí doručení?

Cena doručení je uvedená v každém popise zboží.

Proč realizace trvá tak dlouho?

Tuto otázku zasílejte prosím pouze do banky, protože - jako obchod - získáváme od banky informace pouze o tom, zda byla platba rozpoznána (a je možné odeslat zboží zákazníkovi) nebo odmítnutá.

Jaká je doba dodání?

Čas realizace objednávky je uveden v popisu každého produktu.

Který kurýr doručuje objednávky?

Objednávky doručuje firma DPD - balíková přeprava nebo firma DHL - paletová přeprava

Lze si zboží vyzvednout osobně?

Bohužel ne.

Lze si objednat doručení zboží přímo do bytu?

Ne. Kurýrní služba DPD doručuje zboží jen do prvních dveří, na adresu uvedenou v objednávce.

 

Je možné koupit díly ke zboží které prodáváte?

Napište nám prosím na email: info@hop-sport.cz 

Lze si zboží předem prohlédnout?

Bohužel ne, protože nemáme kamenného obchodu.

Nedostal jsem návod, kde mohu si ho stáhnout?

Napište nám prosím na email: info@hop-sport.cz 

Kde mohu získat více informací o produktech?

Napište nám prosím na email: info@hop-sport.cz  nebo zavolejte na číslo: +420 296 330 522 .

Jaké je číslo Vašeho bankovního účtu?

Číslo bankovního účtu: 247886202/0300

SWIFT: CEKOCZPP

Název banky: Banka ČSOB

Které způsoby platby jsou dostupné v obchodě?

Platby za zboží je možné provést:

  • dobírkou - platba při převzetí
  • předem - bankovním převodem na náš účet ČSOB 
  • platba PayU a PayPal .

Či je možnost montáže?

Doručení kurýrem nepředpokládá montáž nebo zanesení. 

Jak udělat objednávku?

Zboží vložíte do košíku kliknutím na tlačítko „do košíku“. V košíku přehledně vidíte produkty (přesný název, dostupnost, počet kusů), které jste vložili, jejich počet můžete libovolně měnit, případně je odstranit.

V kroku košíku s názvem Kontaktní údaje vyplňte všechny položky označené hvězdičkou, máte zde možnost vyplnit i doručovací adresu. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko (Krok 3 Potvrzení a platba) „pokračovat“.

Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem.

Co mám dělat, když jsem nedostal dárků?

Napište, prosím, nám na e-mail: info@hop-sport.cz a odešlete fota etikety na balíku.

Chtěl bych něco změnit v objednávce

 Napište nám prosím na email: info@hop-sport.cz nebo zavolejte na tel. číslo: +420 296 330 522 

Jak zrušit objednávku?

Napište, prosíme, nám na e-mail: info@hop-sport.cz nebo zavolejte na číslo: +420 296 330 522.

Nemůžu se dovolat, proč?

Volejte, prosíme, na číslo: +420 296 330 522.

Otevírací doba: 7:00 - 15:00

Jaký je VS (variabilní symbol)?

Variabilním symbolem je číslo objednávky.

Kde můžu najít informaci o spolupráci?

Napište, prosím, nám na e-mail: info@hop-sport.cz

Jak můžu uplatnit reklamaci?

Napište, prosíme, na náš email: info@hop-sport.cz a odešlete foto poškozeného zboží a také čísla dílu podle návodu.

Od smlouvy lze odstoupit také prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde https://hop-sport.cz/info/vrac...

Musím dodávat fotografie v formuláři pro vracení?

Ano, prosíme připojit fotografie poškozeného zboží.

Kolik času musím čekat na vracení peněz?

Peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš bankovní účet a to neprodleně po dodání všech podkladů, například čísla účtu pro zaslání platby.

Prodávající je povinen vrátit zákazníkovi (kupujícímu) zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi (kupujícímu) dříve, než mu zákazník (kupující) zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Kam mám zboží zaslat při vrácení?

Pokud chcete vrátit zboží napište nám prosím na email: info@hop-sport.cz . Objednáme kurýra DPD anebo DHL, který  od Vás vyzvedne zboží.

Jak odstoupit od smlouvy?

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující (spotřebitel) dle ustanovení § 1829 89/2012 Sb. Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží a jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Nárok vzniká i v případě, že je objednávka učiněna po Internetu.

Zákazník má možnost objednávku zrušit písemnou formou emailem, telefonem či zprávou v chatu.

Dle ustanovení § 1831 Občanského zákoníku odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. V tomto případě náklady na přepravu zboží zpět hradí kupující podle  (§ 1820 odst. 1 písm. g).

Prosíme zboží dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu (kartonového balíku)a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

V případě vrácení zboží se spojte s naší Zákaznickou podporou. Zboží je třeba doručit na adresu reklamačního centra naší mateřské společnosti Hegen Europe Sp. Z o.o., Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski, Polská republika Neposílejte nám zboží na registrační adresu naší firmy (Karviná). Zásilky na dobírku nepřebíráme.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).

Pokud vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství, vzniká prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.

Oblíbené