Postup reklamace / záruky

1. Nahlášení stížností:

web: https://hegen.cz/reklamace/
nebo posílejte na  adresu:

Kancelář Hegen Česko s.r.o.

 Stavbařů 2201/36

734 01 Karviná

(Česká Republika)

2. Očekávejte prosíme kontakt od pracovníka servisu, který Vás bude informovat o dalším postupu. V případě potřeby kontaktujte nás – tel. číslo  2 720 480 22.

 

3. Po předložení žádosti dostanete individuální číslo stížnosti prostřednictvím webové stránky.

4. Kompletní zboží s příslušenstvím má být přípraveno k vyzvednutí kurýrem, kterého jsme pro Vás objednali.

5. Zásilky jsou vyzvednuté od zákazníka v systému door-to-door.

6. Balík také by měl obsahovat:

Doklad o koupi nebo její kopírování (faktura, doklad)
Osobní údaje
Kontaktní telefonní číslo

 

Reklamace a záruky se týkají pouze skrytých vad způsobených výrobcem.

 

Reklamace a záruky se nevztahují na efektivní předměty, a proto je třeba před odesláním zjistit, zda je problém v produktu nebo v nevhodném použití, nebo zda očekávání zákazníků přesahují popis předmětu - funkce a parametry, které nebyly zahrnuty do popisu produktu.

 

Pozor: nepřijímáme zásilky odesláné na dobírku nebo na náklady příjemce.

 

"Spotřebitel může využít mimosoudní metody řešení stížností a nápravy. Za účelem využití možnosti smírného urovnání sporů týkajících se online nákupů může spotřebitel podat svou stížnost například prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ "

Nechte své telefonní číslo,
zavoláme Vám!

Nechte své telefonní číslo,
zavoláme Vám!

Děkujeme,
vaše žádost byla uložená. Manager z příslušného oddělení vás bude kontaktovat v požadovaném čase